YMPEG

por | |

YMPEG


www.ympeg.com

YMPEG është një çmim fituar codec profesionale e cila mund të integrohen veten me Windows dhe ofron encoding seamless nga çdo e aplikimit tuaj të preferuar (VFW). Ky tipar i fuqishëm dhe unik YMPEG bën të mundur që të shifroj video nga pothuajse çdo video aplikacionet si VirtualDub, Adobe Premiere, AE, Vegas, DVDx, K! TV etj (duke përdorur Windows Compression Manager). YMPEG projektuar për të dhënë juve akses të gjitha cilësimet e imagjinueshëm e encoding MPEG. Në të njëjtën kohë, kjo ju ofron më Mënyra më e thjeshtë për të shifroj ose konvertuar videot tuaja të preferuara. YMPEG përmban shumë algoritme të sofistikuara për prodhimin e prodhimit me cilësi të lartë me shpejtësi të lartë. Për këtë arsye, kërkon YMPEG CPUs reja me mbështetjen SSE (P Intel-III dhe më lart, AMD Athlon dhe siper). Specifications: MPEG-1, MPEG-2, VCD, SVCD (ISO / IEC 13818, 11172), DVD, KVCD (jo-standard), CVD Encoding progresive dhe gërshetoj Video ndryshueshme dhe Tarifat Constant Bit kompensim Adaptive mocion MPEG-2 Profilet 8 -11 pak selectable DC saktësi ZigZag dhe Alternativë hetim Completely customizable strukturë GOP Arti dhe kultura, IP, ose kam-streams vetëm kontrollin e plotë mbi quantization matrixes Audio Layer 1, 2 dhe shumë më tepër ..... Shiko tutorial për më shumë karakteristika YMPEG Avantazhet: Direkt encoding nga aplikimet tuaja të preferuara pa asnjë fotografi të ndërmjetëm ose serverat kuadër. Kjo është më e Mënyra më e thjeshtë për të krijuar fotografi MPEG. YMPEG është vetëm MPEG codec i cili integron me OS. Real-time Encoding Aplikime Highest Compatibility Very good Cilësia e shpejte pasura set options. Very handy në konvertimin e të MPEG nga formate tjera të fuqishme dhe intuitive user interface grafike (GUI) Completely Free Software Development Kit (SDK) për të siguruar MPEG-1/2/DVD çastit encoding aftësitë për të freeware tuaj ose aplikacionet software komercial. FREE (tarifë të vogël për MPEG-2 encoding aftësive).



Software Çmimi: Freeware

Software Version: 2.1b

Software-Release Date: 9-30-04



Size: 0,67 MB

Platformë: Win98, WinME, WinNT 4.x, Windows2000, WinXP, Windows2003



Download Page: YMPEG Download

0 Komento edhe ti:

Post a Comment

Ushqimi recetë - i shėndetshėm recetë për Mëngjes