Kalorite Ditore

por | |
● .............. konsumojnë kalorive të mjaftueshme për të qëndruar në një peshë të shëndetshme Një kalori është një njësi e energjisë, e jo një lëndë ushqyese. Shuma që i më e mirë për ju varet kryesisht nga tuaj lartësi dhe peshë. Ju do duhet gjithashtu të marrin në konsideratë ose nëse nuk keni për të humbur paunde. Faktorët tjerë që ndikojnë tuaj kalori duhet të përfshijë si fizikisht jeni aktiv dhe moshën tuaj. Aktiviteti fizik ndihmon djeg kalorive, ndërsa me moshë mesatare dhe të rriturit më të moshuar kanë nevojë më pak të prirura për të se kalorive të rinj. Tipike të përditshme intakes janë: 1600 kalorive-Për fëmijë të vegjël (të moshës 2-6), gratë, dhe disa më të vjetra të rriturit 2200 kalorive-Për fëmijët më të moshuar, vajza adoleshente, aktive grave, dhe shumica e njerëzve 2800 kalorive-Për adoleshente djemve dhe burrave aktiv ● Totali yndyrë ............. Jo më shumë se 30 për qind e kalorive të përditshme ● qullur yndyrë ...... Më pak se 10 për qind e kalorive të përditshme ● Cholesterol ......... Më pak se 300 milligrams në ditë ● fibër .................... 25-30 gram në ditë ● proteinike ............... 10-35 për qind e kalorive të përditshme ● karbohidratet .... 45-65 për qind e kalorive të përditshme ● natriumi ............... Jo më shumë se 2400 milligrams në ditë 7 Për të llogaritur për qind e kalorive të përditshme, është e rëndësishme të dini se proteina dhe kanë karbohidrat 4 kalorive për gram, ndërsa i majmë ka 9 kalorive per gram. Kështu, për shembull, nëse ju hani 2000 kalorive një ditë, total intakes tuaj të përditshme duhet të jetë: jo më shumë se 67 gram e numrit të përgjithshëm të yndyrë, 22 gramë ose më pak i qullur yndyrë, dhe 225-325 gram karbohidratet. Për të ushqyesve të tjera, nuk kanë më shumë se të maximums e listuara me siper. The Box në faqen 20 jep disa të përditshme totali për total ngopur yndyrë dhe yndyra. Megjithatë, përpiquni të mbani mend se qëllimi është që të ndërtohet një ushqiteshëm model nga ushqiteshëm ushqim. Jo çdo gjellë duhet të jetë e ulët në yndyrë ose kalorive. Keep juaj i vendosur në një pamje të përgjithshme të shëndetshme model.

0 Komento edhe ti:

Post a Comment

Ushqimi recetë - i shėndetshėm recetë për Mëngjes