Një Piramid e Ushqimit te shėndetshėm

por | |
Nëse jeni duke kërkuar për një ushqim të shëndetshëm në plan të përgjithshëm, e keni vijnë në faqe të drejtë. Qeveria federale ka krijuar një piramidale të mirë shëndetësore, në fakt, ajo e quajti "Ushqim Guide Piramida. " Ideja është që bazën e piramidës forma e themelit për ushqim të mirë dhe ju duhet të hani ushqime më shpesh. Si ju shkoni e piramidale, hani më pak e përfaqësuar grupe të mëdha ushqimore. Duke vënë të gjitha grupet e piramidës së bashku ju siguron një i harmonishëm dietë. E piramidës së gjithashtu synon që të inkurajojë ju për të zgjedhur një shumëllojshmëri ushqimesh nga brenda grupeve. 11 ÇFARË kjo do të thotë Më pak se 0,5 gram per shërbejnë 1 gram ose më pak të shërbejnë për Gram 3 ose më pak të shërbejnë për Së paku 25 për qind më pak yndyrë se të rregullta version Gjysma e yndyra e rregullt version Më pak se 5 per kalorive shërbejnë 40 ose më pak të kalorive shërbejnë për Së paku 25 për qind më pak se të kalorive Versioni i rregullt Gjysma e yndyrë ose një e treta e kalorive të Versioni i rregullt.

0 Komento edhe ti:

Post a Comment

Ushqimi recetë - i shėndetshėm recetë për Mëngjes