Mëso gjuhën e Label

por | |
Një nga mënyrat më të mira për të gjetur në zemër të shëndoshë produkteve ushqimore është për të kontrolluar etiketa. Këtu janë disa terma të shikoni për zgjedhjen kur lowsodium, lowfat, dhe të ulët kalori items: Fraza PËR natriumi Kripë natriumi falas ose falas Shumë i ulët natriumi Low natriumi Low natriumi vakt Reduktuar ose më pak sodium Lehta në natriumi Pakripur ose nuk shtoi kripë ÇFARË kjo do të thotë Më pak se 5 per milligrams shërbejnë 35 milligrams ose më pak të shërbejnë për 140 milligrams ose më pak të shërbejnë për 140 milligrams ose më pak për 31 / 2 ounces (100 gram) Së paku 25 për qind më pak se sa sodium Versioni i rregullt Gjysma e natriumi e rregullt version Jo kripë e shtimit të prodhimit gjatë përpunimit.

0 Komento edhe ti:

Post a Comment

Ushqimi recetë - i shėndetshėm recetë për Mëngjes