Te hash Ushqime te shendosha Efektet eme Vonshme

por | |
Çfarë mund të ndihmojë hani mbani rrahje zemre të forta ose të çojë - për mbipeshë, tension të lartë, dhe të lartë të gjakut cholesterol, tre faktorë kryesorë që shtojnë rrezikun e zhvillimit të sëmundjes së zemrës. (Shih në Kutia në faqen 5 për më shumë në rrezik faktorë dhe sëmundje zemre.) Këtu ka një vështrim të shkurtër pse këto tre faktorët e rrezikut janë kaq të rëndësishme: 1. Mbipeshë dhe trashje Mbipeshë dhe trashje përbëjnë rreziqe të mëdha shëndetësore. Së pari, ata rritje të rrezikut të sëmundjes së zemrës. Së dyti, ata që ju bëjnë më shumë gjasa për të zhvilluar edhe se faktorë të tjerë rreziku që të rritet. Për shembull, mbipeshë dhe trashje rritje tuaj mundësi për të zhvilluar tension të lartë dhe të lartë të gjakut cholesterol (shih pas seksione), diabet dhe të gjithë faktorët e rrezikut të madh për sëmundje zemre. Pra është e rëndësishme për të qëndruar në një peshë të shëndetshme. Nuk ka marifet për arritjen e këtij objektivi. Shuma e kalorive të merrni nëpërmjet tuaj në dietë nuk duhet të kalojë shumën ju harxhoj nëpërmjet organit metabolizmi dhe aktivitete fizike. Nëse hani më shumë kalorive lart se ju përdorni, ju do të shtoj në peshë. Por, edhe një pjesë e vogël Rënia e kalorive ngrën mund të ju ndihmojë të fituar nga pesha. Nëse jeni mbipeshë, duke humbur vetëm 10 përqind e të tuaj të tanishme peshës ndihmon tuaj për të ulur rrezikun e sëmundjes së zemrës. Nëse ju nuk mund të humbasin ekstra pesha thjesht akoma, pastaj të përpiqet të mos për të fituar më shumë. Këtu janë disa këshilla për t'ju ndihmuar të mbani në peshë kontrolloni: ● Watch për pjesën size. Nuk është e drejtë atë që ju hani, por sa (shih faqe 8). ● Zgjidhni më pak yndyrë të lartë të ushqimeve. Këto shpesh e kanë më të kalorive se të njëjtën shumë ushqime të tjera. 3 ● Por jam i kujdesshëm i "lowfat" ushqime. Ata nuk janë gjithmonë të ulët në kalorive. Ndonjëherë, ekstra sugars janë shtuar në lowfat dhe artikuj, të tilla si desserts. Ato mund të jenë po aq të lartë si në kalorive rregullt versions. ● Të jetë fizikisht aktiv-nëse jeni, keni një shans të mirë e mbajtjes tuaj barazim në kalori bilancit.

0 Komento edhe ti:

Post a Comment

Ushqimi recetë - i shėndetshėm recetë për Mëngjes