Lere te Ushqyerite dhe udhzimet te japin Receten e Ushqimit

por | |
Shopping të drejtën për ushqim mund të jetë objekt dizzying. Raftet janë mbushur me markave të ndryshme, me disa pretendime të veçanta shëndetësore. Ka një mënyrë për të pagabueshëm gjej pika më e mirë: Lexo e saj Fakte Label ushqyerit. Kjo ju jep label x-ray eyes. Ai ju tregon vlera ushqyese dhe numri i servings në një objekt. Emërtimi ka edhe një aset shumë-Perqindja e Daily Value liste. Kjo ju tregon se sa i shërbejnë çdo send e furnizimeve dita e rekomanduara për konsum gjithsej yndyrë, qullur yndyrë, cholesterol, natriumi, total karbohidrat, dietik fibër, vitamina A dhe C, kalcium dhe hekur. Not bad. Përdorni ushqyerit Label fakte për të krahasuar ushqimeve. Si një udhëzues, në qoftë se doni të konsumojnë një e më shumë lëndë ushqyese (të tilla si karakter), do të përpiqen të zgjedhin ushqime me një më të lartë Përqindja Daily Value; të konsumuar më pak e një lëndë ushqyese (të tilla si i ngopur yndyrë, cholesterol, apo natriumi), zgjidhni me ushqime Përqindja më e ulët një Daily Value. Provo "5-20" udhëzues-një mënyrë e thjeshtë për të Përqindja e përdorimit Daily Vlera të krahasohet ushqyesve të ngjashme në ushqime. Pra, për ushqyesve 9 Fakte ushqyerit Shërbyer Size 1 / 2 cup (67g) Servings Per Konteniereve 16 Shuma Per shërbyer Kalorive 100 kalorive nga i shëndoshë 0 % Daily Value Totali i shëndoshë 0g 0% I ngopur i shëndoshë 0g 0% Cholesterol 0g 0% Sodium 60mg 3% Totali karbohidrat 22g 7% Dietik fibër 0g 0% Sugars 15g Protein 3G Vitamina A Vitamina C 2% * 0% Kalciumit 45% e Hekurt * 0% * Përqindja Daily Vlerat janë bazuar në një 2000 kalori dietë. doni të merrni më pak, për një look Përqindje Daily Vlera prej 5 ose më pak; ushqyesve për ju dëshironi të keni më shumë, shikoni për një Përqindje Daily Vlera prej 20 apo më shumë. Gjithashtu merrni e kam zakon të kontrolluar një përbërës i item list. Ai do të ju tregojnë se çka është në ushqimore përfshirë çdo shtoi ushqyesve, fats, ose sugars. Përbërësit janë të rreshtuara në mënyrë të zbritës shuma nga pesha. Shih më poshtë për të Box informata se si të e zbërthej diçka e paqartë posaçëm përmbajtjes pretendimet për ushqim etiketat.

0 Komento edhe ti:

Post a Comment

Ushqimi recetë - i shėndetshėm recetë për Mëngjes